بازديد فرماندار يزد از نمايشگاه هاي دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور و محيط زيست

فرماندار يزد در سفر يك روزه به تهران از نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري هاي سراسر كشور و نمايشگاه بين المللي محيط زيست بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي به همراه معاون فني و امور عمراني فرمانداري از چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری هاي سراسر کشور و چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست بازديد كرد.

فرماندار يزد در حاشيه اين نمايشگاه از غرفه شركت تعاوني دهياري هاي استان بازديد و از نزديك در جريان توانمندي هاي و اقدامات صورت گرفته در حوزه روستايي نيز آشنا شد.

نمايشگاه جامع شهري و دستاوردهاي شهرداري هاي سراسر كشور با هدف آگاهي عموم مردم، سازمان ها و متخصصان و انتقال تجربيات آنها با يكديگر و جذب سرمایه گذار و همچنین معرفی پتانسیل ها و توانمندی های شهرداری کشور وبا همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شده است.

محورهاي برگزاری اين نمايشگاه حمل ونقل شهري ، خدمات شهري ، مبلمان شهري، عمران و توسعه شهري ، مديريت پسماند ، فضاي سبز ، مديريت بحران ، شهرداري الكترونيك، ماشين آلات و تجهيزات و آموزش و پژوهش شهري مي باشد.

چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور از 2 الی 5 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران در حال برگزاري است.

همچنين چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار« اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی» از 2 اسفندماه آغاز و تا 5 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار مي شود.

در اين نمايشگاه شرکت های داخلی و خارجی جدید ترین و آخرین پیشرفت ها، دستاوردها و فناوری های خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش های تولیدی و خدماتی را ارایه می کنند.

شايان ذكر است صنایع برگزیده استان يزد نيز به ارائه دستاوردها و اقدامات خود در زمینه حفظ محیط زیست می پردازند.

فرماندار یزد نيز به همراه معاون فني و امور عمراني با بازديد از غرفه محیط زیست و صنایع برگزیده استان، با مخترعین و نخبگان حاضر در این غرفه به گفتگو پرداخت و از اقدامات و اختراعات ان ها که در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی انجام شده بود ابراز خرسندی نمود.