بازديد فرماندار يزد از روستاي احمدآبادمشير(ملاباشي)

فرماندار يزد از روستاي احمد آباد مشير بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزدبه نقل از بخشداري مركزي؛ در اين بازديد كه با حضور" سيدمحمدرستگاري"فرماندار،محمدجوادآقايي معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري،پاكدل بخشدار مركزي يزد، روساي ادارات ورزش و جوانان و بنيادمسكن انقلاب اسلامي شهرستان يزد انجام گرفت. فرماندارو هيات همراه  از نزديك با فعاليت هاي دهياري  وشوراي اسلامي آن روستا آشنا و از قلعه و بافت تاريخي،‌ گلزار و قبور شهدا، ورزشگاه و زمين فوتبال ساحلي و مدرسه حمزه آن روستا بازديد نمودند. در پايان بازديد طي جلسه اي كه در  محل دفتر دهياري و شوراي اسلامي روستاي احمد آباد مشيربرگزار شد فرماندار يزد ضمن تقدير و تشكر از ميزباني دهيار و شوراي اسلامي افزود:

هرجا صميميت باشد نتايج خوبي حاصل مي شود، آنچه ديده شد ماحصل فعاليت و زحمات روستاييان بود.

فرماندار يزد در ادامه گفت : روستاي احمد اباد مشير ‌پتانسيل خوبي در بحث گردشگري داردو بايد به قلعه و بافت قديم روستاتوجه بيشتري شود .

وي در ادامه  با اشاره به نتايج درخشان تيم فوتبال ساحلي روستا و صعود به ليك دسته يك كشورخواستار ادامه روند رو به رشد آن شد  و خاطر نشان كرد، حمايت  مسئولين از اين تيم هم مورد انتظار است وبرنامه ريزي براي ادامه روند منطقي تيم و نه  احساسي بودن  بايد مد نظر قرار گيرد.

سيد محمد رستگاري همچنين خواستارشناسايي و استفاده ازظرفيت ها و پتانسيل هاي روستايي ازطرف مسئولين شهرستان شد .