باحضور فرماندار یزد نشست شورای آموزش و پرورش منطقه زارچ برگزار شد

فرماندار شهرستان یزد در نشست شورای آموزش و پرورش زارچ گفت : بدون شك با عنايت به حجم كار و نياز دانش آموزان با مدارس جديد، دولت به‌تنهایی نمی‌تواند در اين زمينه اقدام كند و لازم است خيرين در كنار مسئولان فعاليت كنند.

به گزارش روابط عمومی فرماندار یزد: "سید محمدرستگاری " به مشارکت خیرین در احداث مدارس در این بخش زارچ اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین در احداث مدارس باقیات و صالحات است و ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که امروزه با پی گیری‌های مدیر آموزش‌وپرورش زارچ شاهد اقدامات خوبی درزمینهٔ ساخت‌وساز در مدارس هستیم.

محمدجوادآقایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد در این جلسه از تخصیص 100 درصدی اعتبارات دولتی جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی خیری زارچ خبر داد و گفت: امیدواریم با در نظر گرفتن تخصیص 100 درصدی به پروژه‌های مدرسه خیری واحدی و باقر پور شاهد بهتر شن ساخت‌وساز این پروژه‌ها باشیم.

در ابتدای جلسه صفری رئیس آموزش‌وپرورش زارچ ضمن گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پروژه‌های مشارکتی و خیر سازی در زارچ گفت: با توجه به این‌که 35 درصد از فضاهای آموزشی منطقه زارچ فرسوده است باهمت خیرین 6 پروژه در منطقه زارچ کلنگ زنی شد که این پروژه‌ها با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.