سرپرست فرمانداری یزد در بازدید از ایسنا؛

ایسنا يكي از خبرگزاري هاي امین در حوزه اطلاع رسانی استان است

همزمان با هفته دولت«عباس حیدری» سرپرست فرمانداری یزد و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به همراه «محمدعلی جعفری» معاون سیاسی فرمانداری از خبرگزاری ایسنا-منطقه یزد، بازدید كرد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، حیدری در پايان اين بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای یزد با اشاره به رسالت رسانه‌ها در اميد بخشي و تقویت اعتماد بین مردم و دولت،‌ اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در توسعه بیش از پیش کشور در تمامي حوزه ها ایفا می‌کنند.

وی رعایت اصل بی‌طرفی، ادب ، اخلاق و انصاف را از جمله مهمترین ویژگی رسانه‌های موفق و موثر دانست و افزود: خوشبختانه خبرگزاری ایسنا-منطقه یزد يكي از رسانه هايي است كه با رعایت اين اصول به مرجعی امین در حوزه اطلاع رسانی استان یزد تبدیل شده است.

سرپرست فرمانداری یزد در ادامه با بیان این‌که ديگر رسالت رسانه ها ايجاد فضاي نقد سازنده در جامعه است،‌گفت: در این دوره مسئولان سیاسی استان و کشور نيز بيش از پيش به ثمرات و اهميت وجودي نقدهاي سازنده در پيشبرد اهداف نظام و حاكميت، تاكيد دارند و از آن استقبال مي كنند البته معضلات حاصله از سوء استفاده برخي افراد مغرض در اين فضاي باز نقد و نقادي را نيز نمي توان ناديده گرفت لذا بايد چاره انديشيد تا افكار عمومي به درستي مديريت شوند .

وی تأکید کرد: خبرنگاران می‌توانند با اعمال نظارت جدی اجتماعي بر مطالبه‌گری عمومي ، مسئولان را نيز به چالش كشيده و مانع وقوع ‌بسیاری فسادهای اداری و مالی و جلوگيري از تبديل مسئله و آسيب و تهديد به مشكل و معضل گردند.

رئيس ستاد گراميداشت هفته دولت شهرستان يزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: توجه به نیازها و اولويت هاي جامعه باید در دستور کار ویژه اصحاب رسانه قرار گیرد و از ورود به مسائل جزئي و حاشيه اي كه مانع از پرداختن به موارد اصولي و كلان جامعه ميشود كمتر ورود نمايند.