حضور استاندار و فرماندار یزد در :

آئین افتتاح ساختمان چند منظوره فرهنگی، اداری و ورزشی دهیاری و شورای اسلامی اکرم آباد

ساختمان چند منظوره فرهنگی، اداری و ورزشی دهیاری و شورای اسلامی اکرم آباد با حضور استاندار، فرماندار یزد و جمعی از مردم و مسئولین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در آئین افتتاحیه ساختمان دهیاری و شورای اسلامی اکرم آباد، یکی از ویژگی های این مجموعه را ساخت به صورت چند منظوره عنوان کرد و گفت: رویکرد ساخت مجموعه های اداری با قابلیت استفاده فرهنگی و ورزشی مردم از برخی بخش های آن ارزشمند و شایسته تقدیر و تعمیم است.
 
استاندار با بیان اینکه این ساختمان باید به معنی واقعی کلمه به مامن و محل خدمت به مردم تبدیل شود، اظهارداشت: انتظار می رود مسئولین این روستا با پیگیری، دغدغه مندی و جدیت بیش از پیش خود، برای ارائه خدمت و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 

فرماندار یزد نیز در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری اکرم آباد گفت: بنای دولت سیزدهم فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای همه مناطق مختلف بویژه مناطق کمتر برخوردار است و لذا در اجرای این محل به گونه ای برنامه ریزی شد که علاوه براستفاده اداری بتوان در بخش های دیگر از ساختمان استفاده کرد.

سید محمدرضا مدرسی با اشاره به اینکه در زمینه حمایت از تولیدات داخلی تسهیلات لازم پرداخت شده است ، به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در این زمینه بیشترین پروژه استان یزد در این شهرستان در حال انجام است و ان شاءالله با افتتاح این پروژه ها بخش زیادی از درخواست های مردمی که به عنوان آرزوی بخشی از اقشار مردم بوده برآورده خواهد شد.

فرماندار یزد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در اکرم آباد ساختمان دهیاری که ساخت آن در سال ۹۹ آغاز شده بود با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد؛ این ساختمان در سه طبقه و برای استفاده فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد نیز در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری اکرم آباد گفت: خدمت به مردم باید در راس فعالیت های اداری باشد و همه این ملزومات و ساختمان ها برای خدمت بیشتر به مردم است.

حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی اضافه کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب توجه ویژه ای شده و با رویکردی که استاندار یزد دارد، بخش زیادی از مردم از عملکرد انجام شده، رضایت دارند و ان شاءالله بار دیگر در راهپیمایی فردا حضور خود را در دفاع از انقلاب و اسلام نشان خواهند داد.

استاندار  و فرماندار یزد، جمعه با حضور در مناطق شهرستان یزد تعداد چهار پروژه را با ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و یک پروژه زیرگذر صاحب الزمان یزد را کلنگ زنی کرد.