فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي با بيان اينكه ايران در عرصه جنگ الكترونيك و مقابله با پرنده هاي بدون سرنشين قدرت خود را به رخ جهانيان كشيد افزود: فرود هواپيماي جاسوسي آمريكا كه داراي سيستمهاي امنيتي و اطلاعاتي بسيار پيچيده بوده است يك پيروزي مقتدرانه براي ايران و يك شكست فاجعه انگيز براي دستگاه اطلاعاتي و تكنولوژيكي استكبار جهاني مي باشد كه اين خود نشان دهنده اين است كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در زمينه جنگ الكترونيك داراي قابليتها و ظرفيتهاي بالايي است.

وي اظهار داشت : در شرايطي كه دشمن ما را تهديد مي كند و بقول خودشان بالاترين سطح  فضاي تحريم و انزوا بر ايران تحميل كرده اند ايران توانسته است به فناوري هاي لازم در حوزه دفاعي دست يابد.

فرماندار با اشاره به اينكه آمريكا و هم دستانش تنها از طريق تهديدهاي پوچ و پوشالي خود در صدد كسب آبروي از دست رفته خود هستند افزود : امروز نظام جمهوري اسلامي ايران در سطح جهان و منطقه به عنوان يك كشور قدرتمند شناخته مي شود كه با تكيه بر جوانان با ايمان و دانش بومي خود توانسته هاي قله هاي سعادت و پيروزي را سرافرازانه فتح نمايد و الگويي براي كشورهاي آزاده جهان باشد.

سيفي در پايان با تبريك به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)موفقيت روز افزون كليه خدمت گزاران جمهوري اسلامي از درگاه خداوند متعال خواستار شد.