اولین جلسه ی ستاد سفر یزد با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری استان و به میزبانی فرماندار یزد رقم خورد

اولین جلسه ی ستاد سفر یزد در واپسین ساعات عصر یکشنبه مورخ ۲۵ دی ماه با حضور دکتر احمد اخوندی مدیرکل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد در محل دفتر فرماندار یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در این جلسه سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد ، دکتر احمد اخوندی مدیرکل میراث فرهنگی و‌گردشگری استان، مهندس آقایی معاون عمرانی فرماندار یزد ، فلاحتی رییس اداره میراث شهرستان یزد و جمعی از صاحب نظران حوزه ی میراث فرهنگی گردشگری و فعالین عرصه ی سفر به بیان دغدغه ها و نیازمندی های حوزه ی سفر پرداختند.

فرماندار یزد در این جلسه بیان داشت به نظر می رسد امسال با توجه به  تعطیلات رسمی  سفرهای گردشگران به یزد از بهمن ماه آغاز شود پس ما وظیفه داریم از هم اکنون به ضرورت های ترافیکی ، روشنایی ، خدماتی و دیگر مسائل ان توجه کنیم.

سیدمحمدرضا مدرسی در ادامه افزود افزایش کیفیت خدمات سفر و همچنین توجه به پیوست فرهنگی انبوه بر نامه های گردشگری سفرهای پیش رو با توجه به نزدیکی زمانی با ماه مبارک رمضان بایستی مورد توجه باشد که نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه ها است.

در ادامه ی جلسه دکتر احمد آخوندی بر طرح های بسیار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری یزد جهت افزایش کمیت و کیفیت سفرها به یزد خبر داد و اعلام داشت تحقق این برنامه ها ممکن نیست مگر با حمایت جدی فرمانداری یزد که الحمدالله دغدغه و روحیه ی پی گیر فرماندار محترم نوید بخش سفرهای پر رونقی برای یزد و اکوسیستم گردشگری آن خواهد بود و البته طبق فرمایش فرماندار محترم این رونق باید همراه با توجه به پیوست فرهنگی متناسب با بوم دینی یزد باشد در ادامه فرماندار یزد مقرر داشت اولین بازدید از بافت تاریخی و رصد مشکلات روشنایی و ترافیکی آن با حضور مدیران و مسئولین مربوطه برگزار گردد.