به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد

اولین جلسه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد برگزار شد

اولین جلسه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد به ریاست عباس رحمانی طاحونه معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار و با حضور اعضا آن برگزار و گزارشی از روند فعالیتهای بازرسی انتخابات شهرستان ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، صبح امروز اولین جلسه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد به ریاست "عباس رحمانی طاحونه" معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد و با حضور اعضا آن برگزار شد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان یزد در اولین جلسه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان گفت: وزارت کشور به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری بازرسانی را برای نظارت بر حسن جریان انتخابات انتخاب می‌کند، در همین راستا اعضا هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به انتخاب و معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: بازرسی و کنترل جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام دقیق، صحیح و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برنامه ریزی و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای بازرسین و رسیدگی به شکایات واصله از جمله وظایف هیات بازرسی انتخابات می باشد./انتهای خبر