به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداري؛

اولين كرسي آزاد انديشي با موضوع شبكه هاي اجتماعي برگزار شد

كرسي آزاد انديشي با موضوع شبكه هاي اجتماعي ويژه نمايندگان زن دستگاه هاي اجرايي شهرستان يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " خديجه نجفي" در ابتداي اين جلسه با بيان اينكه گسترش فناوري ها در دنياي امروز در راستاي رفاه و آسايش افراد بوده است افزود: در برخي از موارد به علت استفاده نادرست از اين فناوري ها و توجه به ابعاد منفي آن جسم و جان و روان انسان ها را به خطر انداخته است.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به ابعاد مثبت ايجاد و گسترش شبكه هاي اجتماعي اظهار داشت: انتشار سريع اخبار و رويدادها،‌ تقويت روحيه انتقادي،‌ بهره مندي از خردجمعي، سرعت بخشيدن به فرآيند آموزش، تبليغ و توسعه ارزشهاي ديني، اخلاقي و انساني از مهمترين آثار مثبت شبكه هاي اجتماعي است.

وي در ادامه نقش حريم خصوصي افراد،‌ انتشار اخبار كذب، دور شدن از محيط هاي خانوادگي و جامعه، القاي شبهات را از مهمترين پيامدهاي منفي شبكه هاي اجتماعي دانست و خاطرنشان كرد: بايد با برنامه ريزي و آموزش ضمن كاهش آثار منفي در راستاي تقويت و گسترش آثار مثبت اين فناوري هاي مدرن تلاش شود.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد در پايان گفت: متأسفانه عدم آگاهي و شناخت افراد از شبكه هاي اجتماعي باعث شده تا خانواده ها دچار آسيب هاي اخلاقي و خانوادگي شوند.

در اين جلسه كه با حضور نمايندگان زن شاغل در دستگاه هاي اجرايي شهرستان، دانشجويان دانشگاه ها برگزار شد درخصوص شبکه های اجتماعی، عوارض و فواید ،تلفیق تکنولوژی با زندگی مردم بحث و گفتگو شد.