اولين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در سال جديد در محل فرمانداري يزد برگزار شد - فرمانداری یزد
اولين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در سال جديد در محل فرمانداري يزد برگزار شد
![](/documents/42639/0/IMG_1256.jpg/f3a74517-c4e6-949a-02bc-fcf61772d54b?t=1616515912567&download=true)
اولين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در سال جدید به رياست معاون فرماندار و حضور اعضا و مسئولین سمنهای شهرستان در محل فرمانداري يزد تشكيل شد .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري :در اين جلسه "محمدعلی جعفري " معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار ضمن خیرمقدم و تبريك اعياد شعبانيه بابیان اينكه بيكاري و فقر اقتصادي يكي از دلايل مهم آسیبهای اجتماعي ازجمله اعتياد میباشد افزود :هدف از دورههای آموزشي میبایست ايجاد اشتغال و كمك به معيشت خانوادهها باشد .
معاون فرماندارهمچنين ازمسئولين سمنهای حاضر در جلسه درخواست كرد نيازهاي خود درزمینهٔ آموزش مشاغل مختلف به افراد متقاضي را بيان كنند .
وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد:شناسايي نيازهاي آموزشي براي هدفمند كردن آموزش هادرجهت ايجاد شغل و درآمد،ارائه مشاوره شغلي توسط سمنها به اعضاي تحت پوشش و ساماندهي مراكز آموزشي بهمنظور جلوگيري از موازي كاري از نكات مهمي است كه بايد به آن پرداخته شود .
در ادامه جلسه ضمن طرح نامه مركز آموزش فني و حرفهای شهرستان در اين خصوص ،مسئولين سمنها با اشاره بهضرورت وجود سازوکار مناسب براي عرضه و فروش توليدات ،درخواستهای خود را درزمینهٔ آموزش افراد تحت پوشش به همراه عنوان مشاغل (زیلوبافی،گلیمبافی ،خياطي ،گشت قارچ،سفال کاری و....) مطرح كردند و در پايان جلسه مقرر شد مسئولين سمنهای حاضر در جلسه ضمن رايزني با مراكز آموزش فني و حرفهای و اداره ميراث فرهنگي شهرستان با توجه به نیازسنجی و هدفمند نمودن آموزشها نسبت به ارائه نيازهاي آموزشي خود اقدام نمايند .
آمار بازدید امروز:
آی پی :
کشور : Iran
مرورگر:
سیستم عامل:
آدرس: یزد خیابان امام خمینی، کوچه شهید ابراهیمی، جنب ثبت احوال یزد، فرمانداری یزد
کد پستی : 8914759865
تلفن:31118012-036252424
نمابر: 36259039
رایانامه: info@yazd.gov.ir
بخشداری مرکزی یزد: bmyazd@yazd.gov.ir
بخشداری اکرم آباد: b.akramabad@yazd.gov.ir
آخرین بروزرسانی: 05 07 2024 - 19:32:35
All material and intellectual rights of this portal belong to Yazd Governor's Office.