نماينده منتخب مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي:

اهداف و رويكردهاي توسعه اي شهرستان براساس خردجمعي و تعامل پيگيري مي شود

نماینده منتخب مردم شريف یزد و اشكذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در صدد تشكيل شوراي مشورتي و تشكيل اتاق فكر از همه جناح هاي سياسي هستيم تا بعد از شناخت و استفاده از نظرات صاحب نظران بتوانيم ايده هاي را براي توفيقات بيشتر حوزه انتخابيه به دست آوريم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ مراسم تقديم اعتبارنامه " سيد ابوالفضل موسوي بيوكي " نماينده منتخب مردم شريف حوزه انتخابيه يزد، اشكذر، بخش ندوشن و دهستان سورك با حضور فرماندار يزد ، اعضاي هيأت اجرايي،‌ نظارت و ستاد انتخابات شهرستان يزد برگزار شد.

نماینده منتخب مردم شريف یزد و اشكذر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال فاطمی است و ان شاءالله به بركت حضرت زهرا (س) شاهد موفقیت های بیشتری برای كشور به ویژه استان یزد باشیم.

"سید ابوالفضل موسوی بیوكی " افزود: با تلاش همه دست اندركاران امر انتخابات ، پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره  مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه 94 بسیار خوب برگزار شد كه قابل تقدیر است و یكی از انتخابات هایی است كه همه راضی هستند كه اين امر نشان از برنامه ریزی دقیق و حفظ بی طرفی دست اندركاران برگزاری انتخابات است.

وی ادامه داد : از فرداي روز انتخابات رقابت ميان نامزدها جاي خود را به رفاقت داده و اميدواريم در ادامه با همراهي و همكاري دوستان، اهداف و رويكردهاي توسعه اي شهرستان را به پيش ببريم.

" موسوي بيوكي " گفت: در حال حاضر در صدد تشكيل شوراي مشورتي و تشكيل اتاق فكر از همه جناح هاي سياسي هستيم تا بعد از شناخت و استفاده از نظرات صاحب نظران بتوانيم ايده هاي را براي توفيقات بيشتر حوزه انتخابيه به دست آوريم.

نماینده منتخب یزد و اشكذر گفت: سعی دارم در كارها كارشناسی تر وارد شوم و طبق برنامه ریزی و تصمیم اتاق فكر و خردجمعی برنامه ریزی كرده و وظیفه ای را كه رای دهندگان بر عهده من گذاشته اند دنبال كنم.

نماينده منتخب مردم در پايان با تقدير از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان كرد: بايد با فعال تر نمودن احزاب و گروه ها و همچنين ارائه راهكارهايي اين حضور گسترده را در انتخابات هاي ديگر نيز پايدار نماييم.

در پایان این مراسم كه با حضور جمعی از اعضای هیات اجرایی، نظارت، و ستاد انتخابات شهرستان يزد  برگزار شد اعتبارنامه "سیدابوالفضل موسوی بیوكی " نماینده منتخب یزد و اشكذر به وی اعطا شد.