فرماندار يزد:

اهداف انقلاب اسلامي براي نسل جوان تبيين شود

فرماندار يزد عدم تبيين اهداف و چگونگي وقوع انقلاب براي جوانان را، ظلم بزرگ به انقلاب دانست و گفت: امروز برخي از رسانه ها با شبهه افكني در صدد تخريب زيرساخت هاي فرهنگي نسل جوان جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اولين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان يزد با حضور فرماندار، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد و جمعي از مديران ادارات و نهادهاي شهرستان يزد برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با بيان اينكه پشتوانه انقلاب اسلامي ايران، خون هزاران شهيد است اظهار داشت: 22 بهمن به عنوان سالگرد انقلاب اسلامي بزرگترين جشن ملي و مذهبي كشور است و بر همه واجب است تا به نحو شايسته گرامي دارند.

فرماندار يزد افزود: در حالي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي گيريم كه نسل سوم انقلاب، شرايط و حوادث زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را درك نكرده اند و خواستار يافتن پاسخ هايي براي سئوالات خود هستند.

وي عدم تبيين اهداف و چگونگي وقوع انقلاب براي جوانان را، ظلم بزرگ به انقلاب دانست و گفت: امروز برخي از رسانه ها با شبهه افكني در صدد تخريب زيرساخت هاي فرهنگي نسل جوان جامعه هستند.

" شاكري شمسي " ضمن تأكيد بر برگزاري جشن هاي با محتوا در ايام الله دهه فجر  گفت: بايد ايران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب مقايسه و دستاوردهاي اين سي و هفت سال كه مهمترين آن اقتدار كشور در عرصه بين المللي است كه به بركت خون شهيدان و رهبري هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري به دست آمده است، بيان شود.

رئيس ستاد دهه فجر شهرستان يزد با اشاره به موفقيت هاي تيم مذاكره كننده اي هسته اي در تثبيت حقوق ايران در استفاده از انرژي صلح آميز هسته اي خاطرنشان كرد: در مذاكراتي كه ايران با شش قدرت جهاني بر سر موضوع هسته اي داشت به خوبي عزت و اقتدار ايران اسلامي در مناسبات بين المللي براي همگان مشخص شد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان مردم سالاري ديني را از ديگر افتخارات كشور عنوان كرد و افزود: برگزاري يك انتخابات در مدت هر يك و نيم سال دركشور نمود عيني مردم سالاري ديني و حضور مردم در تصميمات است.

وي اضافه كرد: متأسفانه در حال حاضر برخي از كشورهاي منطقه كه ادعاي دموكراسي دارند، در طول ساليان متمادي حتي يك انتخابات در كشور خود برگزار نكرده و مردم در تصميم گيري ها هيچ گونه دخالتي ندارند.

" شاكري شمسي " با تأكيد به اينكه مشاركت مردم به ويژه نوجوانان و جوانان بايد به عنوان يكي از محورهاي اصلي در جشن هاي ايام الله دهه فجر باشد اظهار داشت: در هر برهه اي كه كارها به مردم واگذار شده كشور به نتايج مطلوبي رسيده كه نمونه آن را مي توان در هشت سال جنگ تحميلي به خوبي مشاهده كرد.

فرماندار يزد در پايان همچنين بر نوآوري در برنامه هاي اين ايام تأكيد كرد و ابراز داشت: استفاده از روش هاي جديد به ويژه شبكه هاي اجتماعي مي تواند در تببين انقلاب اسلامي در جامعه به خصوص نسل جوان تأثيرگذار باشد.