سرپرست فرمانداري يزد:

اهتمام دولت و دستگاه هاي اجرايي بر محور حمايت همه جانبه از بخش خصوصي است

سرپرست فرمانداري يزد با همراهي معاون برنامه ريزي، اداري و مالي از كارخانجات كيميا آجر يزد بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در اين بازديد ، «عباس حيدري » سرپرست فرمانداري و «حاج حيدري» معاون برنامه ريزي، اداري و مالي از بخشهاي مختلف كارخانه بازديد نمودند .

عباس حيدري در پايان اين بازديد طي نشستي با مدير عامل كارخانه اظهار داشت : اهتمام دولت و دستگاه هاي اجرايي بر محور حمايت همه جانبه از بخش خصوصي در راستاي تقويت كمي و كيفي محصولات غير نفتي با قابليت صادرات و برون رفت از اقتصاد تك محصولي است. لذا، ما نيز تلاش مي كنيم  در خصوص رفع دغدغه مديران اين واحد توليدي براي تامين تسهيلات مورد نياز توسعه كارخانه  در راستاي بهره مندي از فناوري نوين و صرفه جويي در مصرف آب و بالابردن سقف و كيفيت توليد در حد مطلوب و قابل صدور به كشورهاي منطقه، پيگيري هاي لازم صورت گيرد.

لازم به ذكر است كه اين واحد توليدي در سال 1369 در منطقه صنعتي فهرج يزد تاسيس شده و توليد كننده انواع سفال سقفي و تيغه ديواري است و با ايجاد اشتغال مستقيم براي 20 نفر و پوشش بيش از 200 شغل غير مستقيم  و مزايايي چون وزن سبک افزایش سرعت در اجرا، مقاوم در برابر زلزله و ... موفق شده به عنوان يك واحد توليدي موفق در بازارهاي مصالح ساختماني سراسر كشور بدرخشد و همچنين در نظر دارد پس از دريافت تسهيلات درخواستي در راستاي توسعه واحد توليدي خود ، با فرآوري مواد معدني نسبت به توليد آجر پلاك نسوز اقدام نمايد تا در اين زمينه نيز استان يزد خودكفا گردد.