فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی خود باوری و اعتماد به نفس عمومی را برای مردم به ارمغان آورد خاطر نشان کرد: واگذاری امور به مردم از مهمترین راهبردهای دولت و مسوولان است و سوابق نشان داده  هرجایی که امورات به مردم واگذار شود به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد و نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.

فرماندار با اشاره به اینکه  افتتاح 57 پروژه در شهرستان یزد با اعتبار بالغ بر 189 میلیارد ریال افزود: این پروژه ها در زمینه های کشاورزی ،‌آموزشی ، مخابراتی ، برق گازرسانی و بهداشتی در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

سیفی دین مداری، اعتقاد به ولایت و حضور باشکوه مردم روستای فهرج در تمامی صحنه های انقلاب را از ویژگی عمده مردم این روستا برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی به روستاها توجه زیادی صورت گرفته که فهرج نیز از این امر مستثنی نیست وی همچنان کمبودهایی نیز شاهد آن هستیم که امیدواریم با همت مردم  تلاش مسئولین این موضوع نیز مرتفع گردد.

وی همچنین در پایان با اعلام این خبر که عملیات لوله کشی گاز در روستای فهرج تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد تصریح کرد: بحمدا... با پیگیری صورت گرفته و برگزاری جلسات مختلف بخشی از اعتبار این پروژه محقق شده که در آینده ای نزدیک شاهد آغاز عملیات لوله کشی گاز در روستا خواهیم بود.

شایان ذکر است خانه بهداشت صاحب الزمان (عج) روستای فهرج با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و هفتصد میلیون ریال و به همت خیر محترم جناب آقای سید محمد حسینی احداث شده است.