معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد اعلام كرد؛

انجام بازرسی‌هاي مستمر از واحدهاي تهيه و عرضه شيريني

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد با اشاره به نظارت مستمر بر نحوه توليد و توزيع شيريني در واحدهاي صنفي در طول سال گفت: با توجه به اينكه در ماه‌های منتهي به سال هستيم اين نظارت و بازرسی‌ها با حضور كارشناسان ذيربط با جديت بيشتري انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد به همراه رئيس و كارشناسان مركز بهداشت شهرستان از تعدادي از واحدهاي توليد و عرضه شيريني در يزد بازديد نمود.

«محمدعلی جعفري» در حاشيه اين بازديد بابیان اينكه يكي از مهم‌ترین اولویت‌های شوراي سلامت شهرستان نظارت و بازرسي مستمر از واحدهاي توليد و توزيع مواد غذايي به‌ویژه لبنيات و شيريني در سطح شهرستان است اظهار داشت: در اين بازدیدها ناظرين مربوطه ارتقاي کيفيت و نيز رعايت استانداردهاي موردنظر ازجمله ساختار فيزيكي واحدها، استفاده از مواد مرغوب، عدم استفاده از افزودنی‌های غيرمجاز، رعايت موازين بهداشتي و ...را مدنظر قرار می‌دهند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد با اعلام اينكه  در صورت عدم رعايت موارد بهداشتي در توليد و عرضه شیرینی‌ها اقدامات لازم جهت پیشگیری از عرضه و فروش آن انجام می‌شود افزود: در همين راستا و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، با متخلفين در اين حوزه برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

جعفري به اهمیت سلامت این نوع محصولات اشاره و ابراز داشت: بازرسي از واحدهای توليدي  شیریني جات به‌صورت ویژه‌ای در ايام منتهي به سال افزایش می‌یابد.