فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این پیام آورده است امروز روابط عمومی و ارتباطات نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفا می کند آورده است رشد و توسعه روز افزون جوامع انسانی این زمینه را ایجاد کرده تا روابط عمومي ها به عنوان مجراي انتقال انديشه ونقطه نظرات مردمي وهمچنين كانال آگاهي بخشي مردم از عملکرد و تلاش آن سازمان عمل کنند ودر برنامه ريزي ها وتصميم گيري هاي آينده به منظور رسيدن به كمال وتوسعه آن سازمان نقش قابل توجهی داشته باشند.

فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال " حماسه ی سیاسی ، حماسه اقتصادی " نامگذاری شده است خاطر نشان کرده است: روابط عمومي مي تواند با تلاشي آگاهانه و تعیین خطی مشی های مناسب در مسیر تحقق این شعار قدم بردارند.

وی همچنین اظهار داشته است: روابط عمومی ها می توانند با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود و  تکیه بر سه محور اصلی آگاه سازی ، اعتماد، مشارکت آفرینی یک موفقیت را برای سازمان خود به ارمغان آورند.

سیفی در پایان ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به همه زحمت کشان این عرصه ابراز امیدواری کرده استد همگان بتوانیم توجهات خاصه ولی عصر(عج) و با تأسی از فرمایشات امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب در مسیر اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی عزیز گام برداریم.