فرماندار یزد:

عزیزالله سیفی در جمع اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ، افزود: مردم ایران همواره همراهی خود را با انقلاب و نظام ثابت نموده اند و در 24 خرداد ماه امسال نیز با حضور انبوه و گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری را به دفتر ارزشمند افتخارات خود اضافه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: ارتباط مستمر با رسانه ها و اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری است .

فرماندار یزد گفت: بی طرفی کامل باید همواره مورد توجه مسئولان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی باشد و نباید نظرات شخصی خود را در کارها دخالت دهید.

سیفی افزود:با توجه به کثرت تعداد کاندیداهای شورای شهر در مرکز یزد ،بیشترین حجم فعالیت انتخابات استان در یزد انجام می شود که تلاش و همت مضاعف مسئولان را می طلبد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تجربیات انتخابات گذشته و موفقیت های عملکردی زیادی که بدست آمد موید تلاش و همت تمام مسئولان ساعی و خدمتگذار ستاد انتخابات شهرستان یزد است که با عمل به تکلبف خود همت می نمایند.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: 40 نقطه از شهر یزد برای تبلیغات شورای شهر در نظر گرفته شده و هر کاندیدا نیز فقط می تواند طبق قانون تبلیغات انتخابات وزارت کشور فعالیت نماید.

حسین عسکرزاده مسئول ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: نگاه تمام دنیا به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است وقطعا با هوشیاری مردم از زیباترین صحنه ها ی تاریخی و حماسی برای کشور ایران رقم خواهد خورد.

سعید امامیان مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: با تشکیل کارگروههای تخصصی و استفاده از نیروهای زبده و کاردان نهادهای مختلف نسبت به اجرای دستورات ابلاغی اقدام شده است.

قائم مقام کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد نیزدر این نشست گفت:دستورالعمل ها و ایین نامه های تبلیغات در دسترس همه کاندیداها قرار گرفته و تاکید شده که وفق مقررات ابلاغی عمل نمایند.

محمد سجاد کلمبو افزود: تبلیغات باید به گونه ای باشد که نارضایتی مردم را در بر نداشته باشد و باید از تبلیغات در اماکن ممنوع شده در قانون و بویژه در اماکن خصوصی بدون اجازه مالک احتراز گردد و کاندیداها نظارت کامل بر ستادهای خود داشته باشند.

در این نشست مصطفی چمنی ،محمد علی محتشمی نیا و سید محسن میرزا بابا یی ازاعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز گزارشی از اقدامات انجام شده کارگروههای مشخص شده بیان نمودند