460

اعلام آمادگی بنیاد نخبگان برای استفاده از حضور نخبگان در دستگاههای اجرایی

رییس بنیاد نخبگان استان با سرپرست فرمانداری یزد دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ؛ در این دیدار دکتر حیدر  مفتاحی زاده رییس بنیاد نخبگان استان  بیان داشت :بنیاد نخبگان آمادگی دارد درهرعرصه و  مقطعی که مقدور باشد و بتوانددرکار تصریح  انجام پذیرد،بعنوان مشاوری امین  با پتانسیل کامل نخبگان در قالب های مختلف با فرمانداری و دستگاههایی اجرایی همکاری نماید .
وی در ادامه افزود :در استان تاکنون از ظرفیتها ی نخبگان به خوبی استفاده نشده است وما در تلاشیم با ایجاد  یک فضای جدید و ویژه برای استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای حل مشکلات اقدام نماییم .
سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در ادامه ضمن تشکر از حضور رییس بنیاد نخبگان و همراهان اظهار داشت :دیدگاه افراد به بنیادنخبگان باید تغییر کند و نباید تصور شود که نخبگان از طیف و مدل  خاصی از جامعه هستندباید بصورت عام این مفاهمه  را درجامعه ایجاد کنید که  عموم جایگاه بنیاد نخبگان را بشناسندونوع ارتباط گیری و تعامل با جامعه هدف  میتواند این دیدگاه را تغییر دهد .
وی افزود:فرمانداری یزد نوزده کمیته در موضوعات مختلف دارد که هر کدام از این کمیته ها اگر بنیاد نخبگان ورود نماید می تواند کارکرد موثر وخوبی داشته باشد .
سرپرست فرمانداری یزد تصریح کرد  :اخیرا چشم اندار یزد نوین برای یزد با ده حوزه تعریف شده است وبا توجه به اینکه 60در صد جمعیت و پهنه جغرافیایی وتراکم استان ومراکز دانشگاهی وعلمی و ..... در شهرستان یزد می باشد پای کار آمدن بنیاد نخبگان  خارج از چهار چوب اداری می تواند  بستر خوبی  برای اجرای این چشم اندار باشد .
سید محمد رضا مدرسی در پایان ابراز امیدواری کرد که با این همکاریها بتوان قدمهای موثری برای مردم بویژه شهروندان عزیز یزدی برداریم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.