اطلاعیه شماره ۹۶ ستاد استانی مقابله با کرونا

در راستای اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی هفته آینده در استان یزد از تاریخ ۲۹ آذر، به شرح خبر ذیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در راستای اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی هفته آینده در استان یزد از تاریخ ۲۹ آذر، به شرح ذیل می باشد:

تردد خودرو ها در سطح استان طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ لغایت ۴ صبح ممنوع بوده و مشمول جریمه منع تردد شبانه می گردد.

فعالیت کلیه اصناف، برای روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه حداکثر تا ساعت ۱۸ تعیین می شود.

اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی، سوپرلبنیات، اقلام پروتئینی، میوه و تره بار، برنج وحبوبات، خواربار و آجیل، شیرینی فروشی، تجهیزات پزشکی، عطاری، بخش ارزاق فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و بیرون بر رستوران ها و فست فودها صرفا تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت می باشند.

از روز دوشنبه مورخ اول دی ماه تا روز جمعه مورخ پنجم دی ماه، همه اصناف و کسبه به صورت یکنواخت و یکسان در سطح شهرستانهای استان، تا ساعت ۲۰:۳۰ و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجاز به فعالیت می باشند.

نمازهای جمعه و مراسم آیینی و مذهبی در شهرهای استان تعطیل است.

برگزاری هرگونه تجمع سیاسی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره، با جمعیت بیش از بیست نفر ممنوع است.

منع تردد شبانه خودروها از دوشنبه مورخ اول دی ماه تا جمعه مورخ پنجم دی ماه، به روال هفته های قبل، از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح می باشد.

تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴ تا روز جمعه پنجم دی ماه همچنان تداوم می یابد.

با توجه به ضرورت خدمت رسانی به مردم، دورکاری و تقلیل نیروی انسانی همه ادارات و نهادها لغو و از روز شنبه مورخ ۲۹ آذرماه حضور تمامی پرسنل در محل کار خود الزامی است.

محدودیت ها و ممنوعیت هایی که سابق بر این، بر اساس مصوبات ستاد استانی، برقرار و اعلام شده است، به جز محدودیت مربوط به تعطیلی اصناف گروه ۳ و ۴، لغو و فعالیت آنها به روال قبل از اعمال ممنوعیت ها باز می گردد.

کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی استان به کلیه شهرهای استان یزد ممنوع و اعمال جریمه با دوربین های نظارتی و مامورین پلیس راهور انجام خواهد شد.

10-10.jpg