فرماندار يزد:

استفاده از ظرفيت نخبگان و فرهيختگان توسعه بخش زارچ را شتاب مي بخشد

فرماندار يزد گفت: اعتقاد داريم استفاده از ظرفيت نخبگان و فرهيختگان زارچي ، مي تواند روند توسعه و پيشرفت اين منطقه را با شتاب بيشتري به پيش رود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ همايش تجليل از نام آوران و افتخار آفرينان بخش زارچ همزمان با ميلاد مولي الموحدين حضرت علي (ع) با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، فرماندار يزد، مديركل ورزش و جوانان استان،‌ مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، بخشدار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار زارچ و چهره هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و علمي بخش زارچ برگزار شد.

محمود شاكري شمسي در اين مراسم گفت: امروز اگر از مردم زارچ به عنوان افرادي سختكوش، متدين و متعهد ياد مي شود و شاهد حضور افرادي از اين منطقه در جايگاه هاي بالاي سياسي،‌ اجتماعي و فرهنگي هستيم كه در سطح كشور و حتي بين المللي مي درخشند، قطعاً نشأت گرفته از فرهنگي غني مادي و معنوي اين ديار است.

فرماندار يزد با تأكيد بر استفاده از نظرات صاحب نظران، فرهيختگان و نام آوران زارچي در اجراي برنامه ها اظهار داشت: باور و اعتقاد ما استفاده از ظرفیت های فرهیختگان و نخبگان زارچي است كه با اين رويكرد امیدواریم بتوانیم روند توسعه و پیشرفت بخش زارچ را شتاب بخشیم، لذا لازم است از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

شاكري شمسي در پايان تصريح كرد: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه استفاده نمود.

شاين ذكر است اين همايش به همت انجمن مردم نهاد تکریم فرهیختگان و نام آوران زارچ و با همكاري بخشداري زارچ،‌ شوراي اسلامي شهر و شهرداري زارچ برگزار شد.

به گفته كريمي مديرعامل انجمن مردم نهاد تكريم فرهيختگان و نام آوران زارچ،‌ نزديك به 200 نفر از چهره های علمی و فرهنگی زارچ به صورت حضوری و همچنین از طریق وب سايت اين انجمن، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام همایش 94 اقدام نموده اند، که از اين تعداد 94 چهره شاخص در زمينه هاي‌علمي، فرهنگي ،‌سياسي، ورزشي و‌اجتماعي مورد تجليل قرار گرفته اند.