نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي:

محمد صالح جوكار در اين جلسه گفت: امروز بحمدا... انقلاب اسلامي ايران به پشتوانه مردم توانسته بعد از گذشته سي سال و دست و پنجه نرم كردن با انواع چالشها جايگاه خود را در سطح جهان و منطقه پيدا كند و امروز ملت ايران در دنيا از جايگاه برجسته اي برخوردار است.

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انواع تحريمها و مشكلاتي كه كشورهاي غربي بر نظام جمهوري اسلامي ايران تحميل كرده اند خاطر نشان كرد : امروز شاهد اين هستيم كه كشورهاي غربي به لحاظ اقتصادي ، فرهنگي ، آموزشي و ... داراي مشكلات عديده اي هستند كه جنبش وال استريت و بحران اقتصادي گسترده در اين كشورها خود دليل قاطع بر ناكارآمدي مديريت غربي است.

وي افزود: امروز در سطح منطقه و جهاد شاهد بيداري اسلامي و خروش ملتهايي هستيم كه عليه حاكمان ديكتاتور و اسلام آمريكايي برخاسته اند ودر صدد ايجاد حكومت اسلامي و عدالت هستند كه بي شك انقلاب اسلامي ايران الگويي براي مردم اين كشورها بوده ولي استكبار جهاني در تلاش است با فراهم نمودن همه امكانات اسلام آمريكايي را در اين كشورها قرار دهد.

جوكار تصريح كرد: امروز به بركت رهنمودهاي امام خميني (ره) و رهبري منحصر به فرد مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك كشور تأثير گذار از شمال آفريقا تا شرق آسيا مطرح مي باشد.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي گفت: شرايط فعلي كشور بسيار حساس مي باشد كه به لطف خدا با برنامه ريزي و تلاش مسئولان و پشتيباني مردم بتوانيم اين شرايط را با موفقيت گذرانده و شاهد پيروزي نهايي باشيم.

جوكار در بخشي ديگر از سخنان با بيان اينكه بايد امروز مسئله مديريت فرهنگي مدنظر همه مسئولين باشد گفت: امروز مرزهاي امنيت و فرهنگ با هم آميخته شده است بايد در تمام عرصه ها كار فرهنگي صورت پذيرد زيرا فرهنگ به عنوان يك زير ساخت مطرح مي باشد.

وي افزود: دشمنان با تأسيس شبكه هاي ماهواره اي ضد نظام در صدد ضربه زدن به فرهنگ كشور مي باشند.

جوكار در خصوص هفته عفاف و حجاب گفت: بايد در زمينه عفاف و حجاب كارهاي اصولي صورت گيرد و با نهادينه كردن اين فرهنگ در بين عموم افراد حافظ منافع فرهنگي خود باشيم.

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه استان و شهرستان يزد ظرفيت بالايي در مسير توسعه و پيشرفت دارد اظهار داشت بايد با نياز سنجي مشكلات و موانع پيش روي استان و شهرستان تعيين شود و با تشكيل كارگروههاي مناسب و با يك ديد كارشناسي بتوانيم گام مهمي را در مسير پيشرفت و آباداني يزد برداريم.

جوكار با تأكيد به اينكه امكانات بايد به صورت عادلانه در بين همه مردم تقسيم شود گفت: دهه چهارم انقلاب به نام عدالت و پيشرفت نامگذاري شده است و در اين زمينه بايد با توجه بيشتر به روستاها امكان بهره مندي مردم اين مناطق از امكانات را فراهم نماييم.