رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد :

از ظرفیت مدارس و مساجد در حوزه‌های انتخابیه استفاده شده است

رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: به منظور دسترس پذیر بودن و راحتی اقشار مختلف برای حضور در شعب اخذ رای یزد، از ظرفیت مدارس، حسینیه‌ها و مساجد استفاده شده تا علاوه بر راحتی مردم در مورد پارکینگ نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از ایرنا، "ابوالفضل اکبری"  افزود: با توجه به تغییرات محلات و احداث شهرک های جدید و طی بررسی که از قبل انجام شده ، برای راحتی مردم مقرر شد تعداد ۱۱ شعبه به شعب اخذ رای شهرستان یزد اضافه شود و مجموعا تعداد ۳۴۹ شعبه ثابت و سیار پیش بینی و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ نقاط دور شهرستان نیز با استعلام جمعیتی و تجمع خانواده ها در هر منطقه نسبت به ایجاد و جابجایی شعب اقدام شد و شهروندان می توانند در هر منطقه ای که هستند در نزدیک ترین محل نسبت به زندگی خود در شعب اخذ رای حضور یابند .

رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: همچنین با توجه به ماده ۱۳ قانون انتخابات نسبت به استفاده از ظرفیت دستگاه ها جهت برگزاری پرشور انتخابات نیز اقدام شده است و همه وظیفه داریم در راستای برگزای هر چه با شکوه تر و بهتر انتخابات انجام وظیفه کنیم و کوتاهی از هیچکس پذیرفته شده نیست.

اکبری ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام امکانات و ظرفیت تحت امر خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و با توجه به زمان بندی دقیق فرآیند انتخابات لازم است در پیگیری امور محوله سرعت بیشتری وجود داشته باشد .

وی افزود: خوشبختانه طبق زمان بندی مشخص شده از طرف ستاد انتخابات کشور همه اقدامات لازم به خوبی اجرایی شده و تاکنون مشکلی وجود نداشته است و انشالله در این انتخابات نیز برگ زرین دیگری بر سند افتخارات مردم یزد حسینیه ایران افزوده خواهد شد و انتخاباتی باشکوه و حماسه‌ای با حضور حداکثری مردم را خواهیم داشت.

رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: امید آفرینی در جامعه باعث افزایش مشارکت در همه صحنه ها و به خصوص انتخابات می شود و لذا از همه داوطلبان مجلس شورای اسللامی و خبرگان رهبری درخواست دارم ضمن تبیین برنامه های خود از سیاه نمایی و بزرگ کردن ضعف ها بدون بیان موفقیت ها و پیشرفت ها دوری کند و همه ما در یک جامعه زندگی می کنیم و در ساختن این اجتماع سهم داریم و باید همراه و همدل تلاش کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است./انتهای خبر