فرماندار يزد خواستار شد؛

ارتقاي روحيه كار گروهي در بين دانش آموزان

فرماندار يزد گفت: سازمان دانش آموزي بايد زمينه هاي لازم را براي ارتقاي روحيه كار گروهي در بين دانش آموزان بيش از پيش فراهم نمايد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اولين جلسه شوراي برنامه ريزي سازمان دانش آموزي با حضور فرماندار يزد، مديركل آموزش و پرورش استان، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، رئيس سازمان دانش آموزي و جمعي ديگر از مسئولين و نمایندگان دورپیشین و جدید مجلس دانش آموزی، دبیر و اعضای مجامع تشكيل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با ابراز خوشحالي در حضور در بين دانش آموزان فعال و توانمند عضو سازمان دانش آموزي استان اظهار داشت: خوشبختانه سازمان دانش آموزي استان با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و بهره گيري از خرد جمعي توانسته در مسير شرح وظايف و اهداف سازماني خود گام بردارد.

فرماندار يزد در ادامه با اشاره به حضور فعال دانش آموزان يزدي در مجلس دانش آموزي افزود: نوجوانان و جوانان بايد قدر اين دوران را بدانند و براي رسيدن به اهداف متعالي تر و  پذیرش پست ها و نقش های اجتماعی آماده شوند.

وي با تأكيد به اينكه نگاه تک بعدی به امر تعلیم و تربیت یکی از مهمترین آسیب های نظام آموزش و پرورش كه مي تواند در برخي از مواقع به اهداف فرهنگی و آموزشی مطلوب خود نرسیم خاطرنشان كرد:  در آموزش و پرورش نیاز داریم که دانش آموزان، کنار هم بودن را یاد گرفته و توانایی حل مسائل و مشکلات، صحبت در جمع و ارائه مباحث را بیاموزند.

در ادامه مديركل آموزش و پرورش استان يزد با آرزوی توفیق برای نمایندگان جدید مجلس دانش آموزی، خطاب به ایشان گفت: تلاش کنید خدمت خوبی از خود به جای بگذارید و اصل اساسی سازمان دانش آموزی که تربیت اجتماعی است را به خوبی فراگیرید.

" احمد شيرزاد "با اشاره به اهمیت ادب و اخلاق خاطرنشان کرد: شما باید در کنار روحیه پرسشگری و نقد، انجام وظیفه در مقابل پدر و مادر، معلمان و مربیان را سرلوحه کار خود قرار دهید.

مديركل آموزش و پرورش استان يزد در پایان قول مساعد داد در حد توان در جهت رشد و تربیت اجتماعی دانش آموزان، توان آموزش و پرورش را به کار گیرد.

ريیس سازمان دانش آموزی در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان در سال 94 پرداخت و برنامه های سال 95 را تشریح نمود.

" حسینعلی ملانوری"  همچنین بر تشکیل مجلس دانش آموزی در سطح استان با حضور نمایندگان فعلی و پیشین مجلس تاکید کرد.

لازم بذكر است در پايان اين جلسه نمایندگان مجلس هفتم و هشتم و مجمع مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش به بیان گزارش ها، دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان با تجلیل از نمایندگان مجلس هفتم، حکم نمایندگان مجلس هشتم و مشاوران جدید به ایشان اهدا شد.