فرماندار يزد در همايش شوراي معتمدين پليس شهرستان يزد:

ارتقاء سطح امنيت جامعه با مشاركت مردم با پليس محقق مي شود

فرماندار يزد با تأكيد بر جايگاه مهم مردم به عنوان سرمايه هاي اجتماعي در مأموريت هاي پليس ،گفت: ارتقاء سطح امنيت جامعه در مشارکت همه جانبه مردم با پليس است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، همايش شوراي معتمدين پليس شهرستان با حضور فرماندار يزد، فرمانده انتظامي استان، معتمدين محلات و جمعي از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان يزد در حسينيه شهيد صدوقي مسجد روضه محمديه ( حظيره ) برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين همايش با اعلام اينكه بسياري از مؤلفه هاي مربوط به امنيت جامعه در چند ماه گذشته ارتقاء يافته است افزود: خوشبختانه با تلاش و پيگيري پرسنل زحمت كش و متعهد نيروي انتظامي بسياري از مسائل و مشكلات نظير سرقت ها و تصادفات كاهش يافته است.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه امنیت، يكي از  اساسی ترین نیازهاي جامعه است اظهار داشت:  با همدلي، تعقل و عقلانيت و همكاري معتمدين مردم در محلات مي توانيم هر چه بيشتر امنيت را در سطح شهرستان ارتقاء دهيم.

وي با بيان اينكه در گذشته قبل از تشكيل نهادهاي رسمي، مردم بسياري از امورات مربوط به خود و جامعه را تشكيل مي دادند خاطرنشان كرد: در هر برهه اي از زمان كه به مردم اعتماد شده است موفق بوده ايم و همه دستگاه هاي حاكميتي و اجرايي بايد زمينه فعاليت خود مردم به عنوان سرمايه اجتماعي ارزشمند را در عرصه هاي مختلف فراهم نمايند.

رئيس شوراي تأمين شهرستان يزد در خصوص سكونت اتباع بيگانه غير مجاز در برخي از محلات شهر يزد نيز گفت: هر راهبرد و برنامه اي که درمورد اتباع بیگانه اجرا می‌شود نیازمند همراهی و همکاری مردم است و مردم نقش اصلی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

" شاكري شمسي " در پايان از شهرستان يزد به عنوان يكي از مقصدهاي مهم گردشگران خارجي نام برد و تصريح كرد: بايد به دنبال ارتقاء سطح امنيت در شهر يزد باشيم كه قطعاً‌ با تحقق آن حضور گردشگران و ميهمانان خارجي در اين شهر تاريخي بيشتر مي شود.