فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي با اشاره به اينكه اديان الهي في الجمله بر ضرورت وارزش پوشش انسان بويژه براي زنان تأكيد نموده اند افزود اسلام در به عنوان تكميل كننده اديان آسماني اهميت و جايگاه خاصي براي امر حجاب و عفاف قائل شده است و آن را ضامن سلامت جامعه و امنيت فرد قرار داده است.

فرماندار گفت: حضرت فاطمه (س) در جايگاه الگوي زن مسلمان ، حجاب را كليد حضور وظهور اجتماعي زن در نظر گرفته و آن را مقدس بر شمرده اند.

وي در ادامه با تأكيد به اينكه بحث پوشش ، نقش مستقيم و محسوس در تحكيم خانواده و سلامت اجتماع ايفا مي نمايد خاطر نشان كرد از اين رو امروزه ، با سرمايه گذاري دشمن در گسترش جنگ فرهنگي و هجمه به افكار جوانان ، مسئله حجاب با شبهاتي هر چند سطحي اما نگران كننده روبرو شده است و از اين رو وظيفه مسئولين در شبهه زدايي از اين مقوله و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب ناب اسلام مهم و اساسي مي باشد.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از كساني كه در اين زمينه فعاليت دارند به اين مطلب اشاره كرد كه با توجه به ابلاغ دستور العمل ستاد صيانت و حمايت از حقوق شهروندي و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاهها خواستار تشكيل ستاد مذكور و برنامه ريزي منسجم و دقيق در مسئله عفاف و حجاب شد.