با حضور فرماندار يزد و مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان برگزار شد؛

اداي احترام به مقام شامخ سومين شهيد محراب و نماينده ولي فقيه و امام جمعه فقيد يزد

فرماندار يزد و مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با حضور در مسجد روضه محمديه « حظيره » به مقام شامخ سومين شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي (ره) اداي احترام نمودند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در روز دهم فروردين ماه همزمان با سالروز قيام مردم يزد در دهم فروردين 57 و روز يزد فرماندار يزد به همراه مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و جمعي ديگر از مسئولين با حضور در مسجد روضه محمديه (حظيره) و قرائت فاتحه و اهداي گل به سومین شهید محراب حضرت آیت الله شهید صدوقی ( ره (، همسر ايشان و امام جمعه فقید یزد حجت الاسلام و المسلمين شيخ محمد علی صدوقی ادای احترام نموند.

همچنين در ادامه نيز فرماندار يزد از نمايشگاه مفاخر و مشاهير يزد كه در ايام عيد نوروز در حسينيه شهيد صدوقي برپا شده است بازديد نمود.

گفتنی است این نمایشگاه با عنوان کهن بوم، به همت خانه فرهنگ شهید صدوقی و با هدف معرفی مفاخر شهر میراث جهانی یزد به گردشگران نوروزی، از تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه کار خود را آغاز نموده است که در آن بیش از پنجاه چهره فاخر فرهنگی، سیاسی، هنری و دینی استان معرفی و به صورت مختصری در قالب عکس، شرحی از زندگی آنها ارائه شده است.

شایان ذکر است اين نمايشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 19 براي بازديد علاقه مندان داير است.