معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد خبر داد؛

اجرای طرح "شهید الله دادی" برای اولین بار در یزد

«محمدجعفرحسینی» از اجرای طرح "شهید الله دادی" برای اولین بار در یزد خبر داد و گفت: این طرح به صورت تخصصی و در دو حوزه صنعت و صنف اجرا می شود.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «محمدجعفرحسینی» معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد با اشاره به ملاقات های مردمی که تاکنون صورت می گرفته اظهار داشت: همیشه در جلسات ملاقات مردمی، مردم برای درخواست های خود به سمت دستگاه ها مراجعه می کنند و باتوجه به نوع درخواست ها و نیازهای بسیار پراکنده، حجمی از درخواست ها بدون پاسخ یا اقدام نشده باقی می ماند.

معاون فرماندار یزد در رابطه با طرح «شهید الله دادی» افزود: این طرح ملاقات ها به صورت تخصصی بوده و حجم و گستره خاصی ندارد و در این طرح مسئولین به سمت مردم و متقاضیان می روند.

حسینی با بیان اینکه طرح «شهید الله دادی» صرفا در دو موضوع اجرایی می شود گفت: اول، تخصصی کار کردن، دوم، رفتن به سمت دستگاه و کسی که نیاز به خدمات دارد.

وی با بیان اینکه تخصص طرح «شهید الله دادی» صرفا برای صنف و صنعت است گفت: در این طرح ابتدا با متولیان صنایع، جلساتی برگزار می شود، مشکلات و درخواست های آنها را از روسای دستگاه مورد بررسی قرار می دهیم، سپس دستگاهی که متولی رسیدگی به مشکل است را دعوت می کنیم و به صنعتگران اعلام می کنیم که در یک روز و زمان خاص با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون این طرح برای اولین بار در یزد اجرا می شود افزود: برای شروع این طرح با همکاری اداره کل استاندارد یزد و شرکت خدماتی شرکت شهرک های صنعتی استان و شرکت خدمات عمرانی شهرک صنعتی یزد به صورت آزمایشی اجرا شده و در حال اقدام می باشد.

معاون فرماندار اظهار امیدواری کرد که انشاالله این طرح با موفقیت اجرا شده و برای موضوعات مختلف تداوم داشته و پایان ناپذیر باشد.

وی با اشاره به بررسی های صورت گرفته بیشترین سازمان هایی که در این طرح مخاطب قرار می گیرند افزود: با بررسی های صورت گرفته، ادارات استاندارد، امور مالیاتی، اقتصاد و دارایی، تامین اجتماعی، تعاون، رفاه و امور اجتماعی، بانک ها، شرکت شهرک ها، امور اراضی از جمله دستگاه هایی هستند که اکثر صنعتگران با آنها در ارتباط هستند.

انتهای پیام/