اجرای طرح تشویقی برای نانوایی هایی که فعالیت خوبی دارند

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور «سید محمدرضا مدرسی» فرماندار، «محمدجعفر حسینی » معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سایر ادارات عضو ستاد تنظیم بازار در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور «سید محمدرضا مدرسی» فرماندار، «محمدجعفر حسینی » معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سایر ادارات عضو ستاد تنظیم بازار در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار یزد در این جلسه ضمن تاکید بر ساماندهی نانوایی ها اظهار داشت: بهتر است اتحادیه هاجهت ارتباط گیری بیشتر با اصناف جلسات توجیهی را به صورت مستمر برگزار کنند.

وی ادامه داد: نانوایی هایی که فعالیت خوبی دارند علاوه بر تشویقی هایی که در سامانه برای آنها لحاظ می شود تشویقی مضاعفی از طرف فرمانداری یزد برای آنها برقرار خواهد شد.

1113 ترمینال در سطح شهرستان  از ابتدا برای اجرای طرح کالابرگ فعال شدند

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان یزد در این جلسه با اشاره به اجرای طرح کالا برگ گفت: طرح کالابرگ الکترونیک به دلیل حمایت از زنجیره ارزش خانوارها تعداد 11 قلم کالا از طریق کالا برگ الکترونیک توزیع می شود که در سبد کالا قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به فروشگاه های متصل به کالابرگ الکترونیک افزود: افرای که مشمول یارانه هستند علاوه بر اینکه می توانند از طریق برنامه "شما" نزدیکترین خدمات را دریافت کنند، می توانند از طریق فروشگاه هایی که متصل به این شبکه هستند نیز کالابرگ خود را دریافت کنند.

دهقانی زاده با بیان اینکه 1113 ترمینال در سطح شهرستان فعال شده است گفت: این ترمینال های با هدف خدمت رسانی به مردمی که در روستاها و مناطق کم برخوردار هستند نیز فعال شده است و طبق تاکیدات استاندار محترم قرار است ترمینال های غیر فعال بررسی و تعداد آنها کاهش یابد.

کنترل قیمت گذاری گوشت دام با استفاده از برچسب گذاری

نماینده اداره کل دامپزشکی استان در این جلسه با اشاره به بحث طرح قیمت گذاری دام گفت: در شهرستان ها برچسب گذاری دام بر اساس رنگ صورت می گیرد.

وی با اشاره به بحث کنترل قیمت گذاری گوشت افزود: این مسئله نیاز به یک کار جمعی دارد. 

این مسئول با بیان اینکه دو نوع تفکیک دام در شهرستان های صورت می گیرد افزود: در شهرستان ها دو نوع تفکیک نوع دام و جنس دام داریم که با توجه به این موارد برچسب گذاری و قیمت گذاری صورت می گیرد.

وی افزود: برچسب رنگ زرد برای دام "ماده" و برچسب رنگ آبی برای دام "نر" است.

در ادامه جلسه با اشاره به بحث ورود حجاج به یزد و نیاز بازار در تامین مرغ  بحث و تبادل نظر شد. در پایان با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده امید است مشکلی برای تامین مرغ در زمان ورود زائرین و حجاج یزدی وجود نداشته باشد. 

انتهای پیام/