فرماندار یزد:

عزیز الله سیفی عصر امروز یکشنبه در جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار یزد در شعب اخذ رأی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: باید تمام توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه، پرشور و حماسی با حضور حداکثری مردم باشد.

وی با ذکر این نکته که این دوره از انتخابات بدلیل همراه شدن دو انتخابات با یکدیگر از حساسیت زیادی برخورداراست، گفت: دشمنان در تلاش برای ایجاد چالش برای نظام هستند هر چند که به فضل خداوند متعال تاکنون در توطئه های خود ناکام مانده اند .

رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به تمهیدات ویژه ای که در انتخابات پیش رو برای تدارکات اندیشیده شده است، گفت: چون در این انتخابات دو صندوق اخذ رای باید به شعب تحویل شود لذا با ازدحام افراد مواجه می شدیم که به همین دلیل به ترتیب شماره شعب در سه محل فرمانداری، بخشداری و یکی از دبیرستانهای یزد کار توزیع صندوق های اخذ رای در صبح روز رای گیری انجام و قبل از ساعت 7 صبح به پایان خواهد رسید.

سیفی افزود:11 هزار و 300نفر دست اندرکار انتخابات در شهرستان یزد هستند که از این تعداد 300نفر نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای هستند.

وی ادامه داد: بدلیل سرعت عمل در کارها برای هر 20نماینده یک رابط در فرمانداری معرفی شده تا نمایندگان فرماندار بصورت مستقیم مشکلات و درخواست های خود را با وی مطرح نمایند.

فرماندار یزد گفت: نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رای ، نماینده هیات نظارت، نمایندگان نامزدها و نیروی انتظامی وظایف و ماموریت های خاص خود را بر عهده دارند اما وظیفه نمایندگان فرماندار بسیار حساس و کلیدی است.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان یزد نیز در این جلسه آموزشی گفت: حفظ بی طرفی و امانت داری، دقت در کار، حفظ نظم و مراقبت از شعب از جمله وظایف خطیر نمایندگان فرمانداراست.