آيين بازگشايي آموزشگاه استثنايي دخترانه كوثر

مراسم نمادین بازگشایی آموزشگاه استثنايي دخترانه كوثر ناحيه دو با حضور معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری ،سرپرست فرمانداري ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت : موفقیت های علمی هنری ورزشی و فرهنگی دانش آموزان استثنایی نشان دهنده ظرفیت های بالای این دانش آموزان دارد و اگر این دانش آموزان با محدودیت هایی مواجه هستند خداوند توانمندی های دیگری را در وجودشان قرار داده است .

" محمد علی طالبی " افزود : ما در خدمت این دانش اموزان هستیم و آمادگی داریم تا با تعیین اولویت نیازهایشان، قدم هایی را جهت حمایت از آنها برداریم و هرسال شاهد رشد همه جانبه این دانش اموزان با نیازهای ویژه باشیم .
معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز در ادامه افزود : مدارس استثنایی محل تجلی فعل توانستن است و وظیفه ما است تا در مسیر تحقق اهداف این مدارس دین خود را ادا کنیم.

اجرای برنامه های مذهبی و عزاداری توسط دانش آموزان، تجلیل از برترین های علمی هنری و ورزشی، تجلیل از خیرین حامی مدارس استثنایی و نواختن زنگ آغازين كلاس درس توسط طالبي معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار و حيدري سرپرست فرمانداري يزد از دیگر برنامه های این مراسم بود.