فرماندار یزد :

عزیزالله سیفی در این جلسه با بیان اینکه آموزش جامع ، مدون و منسجم موجب برگزاری هر چه بهتر انتخابات می شود گفت: در برگزاری انتخاباتی که حدود 95 درصد از فرآیندهای آن به صورت رایانه ای  برگزار می شود ضرورت آموزش جامع ، مدون وبرنامه ریزی شده بیش از پیش احساس می شود که در  این زمینه باید طرح جامع آموزش در راستای امانتداری و قانونمداری اجرا شود.

فرماندار با اعلام  اینکه 4000 نفر از مجریان برگزاری انتخابات باید در دوره های آموزشی شرکت کنند افزود آموزش به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات می باشد که دراین دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

در این جلسه همچنین طبائی مسئول کمیته آموزش گفت: بحمدالله تمامی امکانات لازم برای آموزش تمامی افراد فراهم شده است و براساس برنامه زمانبندی و تقویم آموزشی مدون  کار آموزش در این مرحله را آغاز کنیم.

طبایی با اشاره به حجم بالای آموزش افراد در شهرستان یزد خاطر نشان کرد با بکارگیری نیروهای مجرب در بخش آموزش و پژوهش و برنامه ریزیهای صورت گرفته شرایط لازم را برای آموزش دقیق و مناسب آماده کرده ایم.