فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این جلسه با بیان اینکه با تصویب مجلس شورای اسلامی مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در سال آینده اجرایی خواهد شد افزود: از اهداف مهم اجرای هدفمندی یارانه استفاده بهینه از سرمایه ها و امکانات کشور و همچنین رونق و توسعه اقتصادی بیش از پیش در کشور است.

فرماندار با اعلام اینکه هم اکنون براساس آمارها بخش عظیمی از منابع انرژی در کشور هدر می روند اظهار داشت: باید با فرهنگ سازی ، صرفه جویی ، اصلاح الگوی مصرف ، استفاده از تکنولوژی ها به روز شده در مسیر کاهش هدر رفت منابع انرژی گام برداریم.

سیفی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و بویژه  مدارس و مربیان می توانند با راهنمایی های درست و آگاه نمودن مردم از مزایای اجرای این طرح در سطح کشور نقش بسزایی در اجرای صحیح مرحله دوم هدفمندی یارانه های ایفا کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اهداف تأسیس مدارس غیر دولتی گفت: مهمترین هدف از تشکیل مدارس غیر دولتی مشارکت مردم و دولت  در امر تعلیم و تریبت و مدرسه داری است.

فرماندار تأکید کرد : باید کارگروهی به منظور شناسایی مشکلات و موانع توسعه این مدارس در سطح شهرستان تشکیل تا مشکلات موجود احصاء و منجر به ارائه راهکارهای عملی و کاربردی گردد.

در این جلسه کارشناسان مشارکتهای هر دو ناحیه گزارشی از وضعیت موجود مدارس غیر انتفاعی در سطح هر دو ناحیه ارائه کردند.