رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد :

آماده سازی 100 مکان برای تبلیغ نامزدها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، شهرداری یزد 100 مکان مناسب در مناطق پررفت و آمد شهر یزد برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته است.

به گزارش كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد صبح امروز "ابوالفضل اکبری" رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در نشست با عوامل اجرايي انتخابات اظهار داشت: در ایام تبلیغات انتخابات، و در راستای ساماندهی بصری در سطح شهر یزد 100 نقطه در مناطق 5گانه شهرداری برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری یزد جانمایی شده است.

وي گفت: شهرداری یزد برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در میدان‌های اصلی شهر یزد برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

اكبري تصریح کرد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، 100 مکان مناسب برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

معاون سياسي،‌امنيتي و اجتماعي فرماندار يزد با بيان اينكه طبق ماده 76 دستور العمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده 26 آئین نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس، و موسسات اموزشی و سازمان های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است، تاكيد کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

وي تصریح کرد: از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

اکبری با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیداها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند /انتهاي خبر.