فرماندار يزد در جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد گفت:

عزيزالله سيفي در اين جلسه با بيان اينكه موضوع بهداشت در سطح جامعه و زندگي افراد يك موضوع مهم و اساسي مي باشد گفت: خوشبختانه بعد از انقلاب و در اين چند سال اخير دولت به موضوع بهداشت توجه بيشتري كرده است و دراين زمينه اقدامات خوبي در سطح شهرها بخصوص روستاها انجام شده است.

فرماندار در ادامه به بحث آلايندهاي موجود در محدوده ي قانوني شهر اشاره كرد و افزود زمينه ي  انتقال واحدهاي آلاينده به بيرون از شهر فراهم شده است و اين كار بايد با امكانات لازم و همت و حركت جهادي تمام دستگاههاي مرتبط در اين امر صورت پذيرد تا در آينده اي نه چندان دور شاهد رفع اين معزل در سطح شهرستان يزد باشيم.

وي با تأكيد بر  جمع آوري سگهاي ولگرد  خاطر نشان كرد وجود سگهاي ولگرد در برخي از نقاط شهري سلامت و آسايش ساكنان منطقه را به خطر انداخته است و در اين رابطه يكي از اهداف مهم دستورالعمل كنترل جمعيت سگهاي ولگرد جلوگيري از بيماريهاي قابل انتقال بين انسان و حيوان بوده است كه در اين زمينه نياز به همكاري همه براي رفع اين مشكل مي باشد.

در اين جلسه در خصوص كشتار گوسفند در محل هاي غير مجاز ، سد معبر و آلودگي هاي زيست محيطي آن، عدم رعايت بهداشت در بين بعضي اتباع بيگانه و انتقال آن ،تصميم گيري شد.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكراز كليه كساني كه در امر بهداشت فعاليت دارند و توجه بيش از پيش به اين مقوله را يكي از ضروريات دانست.