به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی؛

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (ع)

به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور استاندار، فرماندار یزد، شهردار شهر میراث جهانی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استانی و شهری و شهروندان یزدی، عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح صاحب الزمان (عج) با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - صبح روز جمعه بیست و یکم بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، سید محمد رضا مدرسی فرماندار، ابوالقاسم محی الدینی شهردار شهر میراث جهانی، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران استانی و شهری و شهروندان یزدی، عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح صاحب الزمان (عج) آغاز شد.
گفتنی است عملیات عمرانی این تقاطع شامل ۱۰ هزار مترمکعب بتن ریزی، ۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۴۰۰ تن میلگرد گذاری است که توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و با نظارت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در طول 500 متر و با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال در مدت زمان یکسال اجرا و ساخته خواهد. شد.