آغاز ساخت نخستین مدرسه ۶ کلاسه پویش ملی من مادرم در یزد

ساخت نخستین مدرسه ۶ کلاسه پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من" در یزدآغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ عملیات ساخت نخستین مدرسه ۶ کلاسه کشور در راستای پویش ملی "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" روز چهارشنبه در مراسمی با حضور فاطمه مهاجرانی معاون سازمان نوسازی مدارس کشور سید محمد رستگاری فرماندار یزد، ذاکر، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد و جمعی از مسئولین شهرستان یزد، در روستای خویدک یزد آغاز شد.
سید محمد رستگاری فرماندار یزد در این مراسم ساخت مدرسه توسط خیرین را توفیق الهی دانست و گفت: مشارکت در امر مدرسه سازی یک سرمایه گذاری بزرگ معنوی است و دستاوردهای ماندگاری در آینده خواهد داشت.
فرماندار یزد افزود: توجه بیشتر به پویش من مادرم، ایران فرزند من گامی موثر برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی است.
گفتنی است بانوان سرزمینان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.
طرح ملی آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته باهدف فرهنگ‌سازی در امر حسنه مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است و هموطنان با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.