با نظارت مستقيم فرماندار و مديراجراي سرشماري:

آزمون انتخاب ماموران سرشماري شهرستان يزد برگزار شد

آزمون انتخاب ماموران سرشماري شهرستان يزد با نظارت مستقيم فرماندار و مدير اجراي سرشماري ستاد شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» در حاشيه برگزاري اين آزمون تعداد نهايي ماموران سرشماري شهرستان يزد را 183 نفر عنوان كرد و افزود: با تلاش معاونين فني شهرستان انشالله تا روز آينده نتايج آزمون مشخص شده و نفرات برتر به عنوان ماموران سرشماري انتخاب خواهند شد.
وي با بيان اينكه سرشماري اينترنتي در حال حاضر با قوت و پيگيري هاي لازم در حال انجام است، تاكيد كرد: موفقيت طرح سرشماري اينترنتي شهرستان يزد به لحاظ گستردگي جمعيت و همچنين بالابودن تعداد خانوارها نيازمند همراهي بيشتر مردم و همكاري همه جانبه دستگاه هاي دولتي است.
فرماندار يزد با بيان اينكه روزانه قريب به 3 هزار خانوار يزدي در سرشماري اينترنتي مشاركت مي كنند، تصريح كرد: براي ارتقا رتبه شهرستان و استان نيازمند مشاركت بيشتر مردم و حمايت آنان از اين طرح ملي هستيم.
سالاري با اشاره به اينكه سرشماري اينترنتي باعث صرفه جويي در زمان و هزينه هاي خواهد شد، از همشهريان دعوت كرد تا با جدي گرفتن اين طرح ملي مشاركت خود را افزايش داده و اولين قدم براي توسعه روز افزون شهرستان را ايفا نمايند.
گفتني است سرشماري اينترنتي از 3 مهرماه آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت كه شهروندان يزدي مي توانند با مراجعه به سايت www.sarshomari95.ir در اين طرح مشاركت و اطلاعات خانوار خود را ثبت نمايند.