بمناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و مربی

 فرماندار شهرستان یزد از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان بازدید کرد.

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و مربی، فرماندار شهرستان یزد از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران این شهرستان بازدید کرد.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ؛ صبح امروز و به مناسبت گرامیداشت هفته معلم سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد ، با حضور در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک شهرستان از کارگاه های آموزش مهارتی مکانیک و برق خودرو، چوب و تاسیسات بازدید  و ضمن دیدار با مربیان و هنرجویان، در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

سیدمحمدرضا مدرسی ، فرماندار در این بازدید اظهار داشت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای مطابق با نیاز بازار کار و فراگیری مهارت توسط اقشار مختلف جامعه کمک شایانی به ایجاد کسب و کار و توسعه پایدار می کند.

در ادامه مجید حق جو، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ضمن ارائه گزارش، از اقدامات و فعالیت های انجام شده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، بر اهمیت فراگیری فن و تخصص توسط جوانان، دانشجویان و اصناف در راستای خلق کارآفرینی تاکید کرد.

در پایان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و مربی به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های مربیان ، با حضور فرماندار، مدیر کل، رئیس مرکز از  مربیان مرکز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد .