215

جلسه كارگره تنظيم بازار شهرستان يزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومي  فرمانداري يزد  درابتداي  اين  جلسه  سيد محمد رستگاری فرماندار يزد در خصوص وضعیت میوه کشور،استان و شهرستان یزد و تاکید مسئولین استان وشهرستان و مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان برای عرضه میوه با کیفیت وارزان در بازار و لزوم همکاری دستگاههای ذیربط با اتحادیه میوه وتره بار برای تداوم اجرای طرح فروش ویژه میوه در واحدهای منتخب شهرستان و...مطالبی را عنوان نمود.
سپس حاضرین جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح ودر پایان پس از بحث وتبادل نظر تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:
- مقرر شد نمایندگان دستگاههای حاضر در جلسه و ذیربط به صورت میدانی از نحوه اجرای طرح بازدید و ضمن ارزیابی طرح ،نظرات وپیشنهادات خود را در جلسه بعدی کارگروه تنظیم بازار شهرستان مطرح نمایند.
-باتوجه به رضایت مردم از اجرای طرح فروش ویژه میوه ونظر به درخواست رئیس اتحادیه برای افزایش معابر جهت اجرای طرح،مقررشد دستگاههای ذیربط بررسی لازم را به عمل آورده ودر جلسه بعد ارائه نمایند تا در این زمینه تصمیم گیری شود.
-مقرر شد به متصدیان تاکید شود میوه  باکیفیت و با حداکثر سود ١٠درصد نسبت به صدور فاکتور میدان میوه و تره بار به مشتریان عرضه شود.
-مقررشد بازرسی ونظارت بر واحدهای صنفی در خصوص عرضه میوه باکیفیت ورعایت سود ١٠درصد و...انجام شود وگزارش اقدامات انجام شده در جلسه بعد ارائه شود.
-مقررشدبه منظور بررسی وارائه راهکار در زمینه درجه بندی میوه جهت تشخیص بهتر مردم وبازرسان وارائه پیشنهاد برای اجرای بهتر طرح فروش ویژه،مقررشد جلسه ای با حضور نمایندگان فرمانداری،جهادکشاورزی،شهرداری،سازمان صمت،اتاق اصناف واتحادیه میوه وتره بار درمحل اتحادیه برگزار شود

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.