346

تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی برای تسریع واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12سال شهرستان یزد

تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی برای تسریع واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12سال شهرستان یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در این جلسه ،سید علی حسینی منش  وضعیت واکسینایون در شهرستان  را مناسب دانست و گفت: برای رسیدن به وضعیت ایده آل مردم باید بیش از این از تزریق واکسیناسیون استقبال کنند.

معاون فرماندار  در ادامه گفت : تسریع در واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال ،گامی موثر برای پایان حدود دو سال تعطیلی مدارس و آموزش مجازی و آغازی برای آموزش حضوری می  باشد.

معاون فرماندرهمچمین بیان داشت:  آموزش مجازی، جایگزین حضور معلم در کلاس درس و تعامل و ارتباط رو در رو معلم با دانش‌آموز نیست وآسیب‌هایی همچون افت کیفیت آموزشی و میانگین نمرات دانش‌آموزان را در پی داشته است و همچنین دوری از فضای مدرسه موجب چاقی، کم‌تحرکی، آسیب‌های جسمی، روحی برخی از دانش‌آموزان شده است که برای جلوگیری از تداوم این آسیب‌ها و دسترسی همه دانش‌آموزان زمینه برای واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان فراهم شده  تابازگشایی مدارس به صورت حضوری انجام گیرد.

در ادامه این جلسه مسئولین حاضر در جلسه نظرات و پیشنهاد هایی  را برای تشویق دانش آموزان برای  تسریع درانجام واکسیناسیون ارائه نمودند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.