به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، محمود عظیمی نیا در اين جلسه خاطرنشان کرد: حدود 53 درصد از دانش آموزان استان در شهرستان یزد متمرکز شده‌اند و جمعیتی بالغ بر 106 هزار دانش اموز را تشكيل مي‌دهند كه این امر توجه ویژه مسؤولین را برای پرداختن به مشکلات آموزشی این شهرستان را می‌طلبد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مسکن سازی‌های جدید شهر فکری برای مسائل آموزشی و فرهنگی نشده است که امیدواريم این مشکل نیز برطرف شود.

در ادامه این جلسه بهزاد فر مسؤول دفتر پیگیری شورای آموزش و پروش شهرستان یزد در سخنانی تصريح کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در یک سال گذشته 12 جلسه رسمی برگزار كرد که حاصل آن 37 مصوبه بوده است. از اين تعداد  32 مصوبه اجرا و 5 مصوبه به شورای آموزش و پرورش استان پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: در این مدت به مشکلات کادر آموزشی مدارس رسیدگی و تا حد امکان مشکلات آنها برطرف شده است.

مسؤول دفتر پیگیری شورای آموزش و پروش شهرستان یزد در پایان اظهار داشت: سه شنبه هر هفته فرماندار شهرستان یزد به همراه روسای نواحي يك و دو آموزش و پرورش از مدارس بازدید كرد که در این مدت 190 مدرسه مورد بازدید قرار گرفت و در مجموع حدود 404 میلیون تومان به این مدارس کمک شده است.
 
گفتني است دهمين جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد شب گذشته با حضور روسای نواحی يك و دو آموزش و پرورش شهرستان یزد در سالن کنفرانس اداره ناحیه يك آموزش و پرورش شهرستان یزد برگزار شد.