حسین سبزواری فرماندار اردکان: بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش‌های بنیادین نظام اقتصادی ایران اسلامی با تمدنی کهن و پیشینه‌ای طولانی مطرح است

پیام فرماندار اردکان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

باسمه تعالی

از دیرباز تاکنون بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر و یکی از عناصر با اهمیت در پیدایش تمدن‌های بزرگ در معیشت و اقتصاد کشور ما نقش اساسی داشته و مزیت‌هایی زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

امروزه بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش‌های بنیادین نظام اقتصادی ایران اسلامی با تمدنی کهن و پیشینه‌ای طولانی مطرح و تلاش شده است تا با بهره گیری از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص و کارآمدترین روش‌ها اهدافی همانند استقلال و خودکفایی، امنیت غذایی و تولید محصولات استراتژیک مد نظر قرار گیرد. هر چند لازم است توسعه بخش کشاورزی در چشم‌انداز آینده نیز با دامنه‌های اهمیتی به مراتب افزونتر، تداوم پیدا کند.

نامگذاری روزهای ۲۱ تا ۲۷ خرداد به نام هفته جهاد کشاورزی، بیانگر اهمیت فراوان کشاورزی ‌به عنوان بستر اقتدار و امنیت غذایی کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.‌

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی کشاورزان و دست اندرکاران بخش کشاورزی، هفته جهاد کشاورزی  را به تمامی فعالان بخش کشاورزی به ویژه تلاشگران جهاد کشاورزی شهرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم در ادامه مسیر ‌خدمت رسانی به مردم و همچنین توسعه روزافزون کشاورزی شهرستان بیش از پیش کوشا و موفق باشند.

حسین سبزواری
خرداد۱۴۰۳

روابط‌عمومی‌فرمانداری‌شهرستان‌اردکان