سرپرست فرمانداری اردکان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه شهرستان اردکان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد فعالان حوزه خبر با الگوپذیری از ثروت‌های فرهنگی و اجتماعی در مسیر اطلاع‌رسانی صحیح موفق باشند. به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

«اقرأ باسم ربک الذی خلق»

 

دنیای امروز و قرارگرفتن بشر در مسیر پیشرفت و توسعه، بیش از هر موقعیت و زمان دیگری وایسته به اطلاع‌رسانی و آگاهی است. چه والامقام است اندیشه‌ای که در مقابل قلم، پویا می‌شود وبه خدمت خلق برمی‌خیزد. در دنیای اطلاعات خبرنگار وجود بینایی است که با اتکا به ذوق شخصی، استعداد و مهارت‌آموزی با اعجاز قلم آمیخته می‌شود:

اقتضای جان چو ای دل آگهی‌ست
هر که آگه‌تر بود جانش قوی‌ست


فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و پاس‌داشت تلاشگران آزاده‌ای که برای تجلی حقیقت و انتشار واقعیت در اجتماع می‌کوشند را با درود بر نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد شهید محمود صارمی، بزرگ‌مرد راستی و ایثار تبریک می‌گویم و برای تمام فعالان این عرصه الگوپذیری از ثروت‌های فرهنگی و اجتماعی را توصیه می‌کنم.
 

امید است در سایه لطف ایزد منان و در راستای اعتلای فرهنگ و پیشرفت کشور عزیزمان با تکیه بر اخلاق رسانه‌ای موفق و مؤید باشید.
 

هادی مقیمی
سرپرست فرمانداری اردکان