انتخابات سالم با مشارکت حداکثری هدف اصلی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان اردکان

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در اردکان فعالیت خود را آغاز کرد

 
معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان گفت: فعالیت هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان متشکل از هیئت اجرایی شهر اردکان و بخش‌های مستقل عقدا و خرانق تشکیل و شروع بکار کردند.

 به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، رقیه کرمانیان در نشست هیئت اجرایی شهرستان افزود: به دنبال صدور دستور آغاز انتخابات از سوی وزیر کشور، هیئت اجرایی در فرمانداری تشکیل‌شده است.
وی افزود: هم‌اکنون اعضای اداری و معتمدان با تشکیل جلسات فرایند اجرایی انتخابات را به‌پیش می‌برند.

کرمانیان خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی شهرستان موظف است تا هشتم تیر، روز اخذ رأی آنچه برای برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و امن با یک مشارکت خوب و آگاهانه لازم است را در اردکان فراهم کند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه در اسفند ۱۴۰۲ در اردکان انتخابات خوب و موفقی برگزار شد پیش‌بینی می‌شود با همان استانداردها، در انتخابات هشتم تیرماه با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات گفت: تاکنون آنچه به فرمانداری اعلام‌شده روند برگزاری همانند انتخابات اسفند ۱۴۰۲ است به‌گونه‌ای که احراز هویت به‌صورت الکترونیکی و سامانه‌ای و اخذ رأی به شکل فیزیکی و کاغذی خواهد بود.

برای تسهیل اخذ رأی از شهروندان ۷۱ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی این شهرستان شامل ۶۶ شعبه ثابت، سه شعبه سیار شهری و ۲ شعبه سیار روستایی همچنین در بخش عقدا ۱۹ شعبه اخذ رأی شامل ۳ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار و در بخش خرانق ۱۰ شعبه شامل ۲ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار در نظر گرفته‌شده است.

 درمجموع در شهرستان ۹۱ شعبه جهت اخذ رأی در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان در نظر گرفته‌شده است.