در دیدار فرماندار اردکان با معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور
فرماندار اردکان هدف و دستاوردهای سفر کاری خود به تهران را تشریح کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، «حسین اسماعیلی» از دیدار خود با دکتر «علیرضا صالح»، معاون مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد.
 
فرماندار اردکان در گفت‌وگو با روابط عمومی این فرمانداری گفت: قرارگرفتن شهرستان اردکان در محور ترانزیتی و ریلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور و پیش‌رفت چشم‌گیر در حوزه‌ی صنعت و معدن در سال‌های اخیر باعث مهاجرپذیری این شهرستان شده است.
 
وی لزوم گسترش زیرساخت‌های درمانی، رفاهی و... برای ارائه‌ی خدمات مناسب به شهروندان را یادآور شد و افزود: کاهش اعتبارات استانی در سال‌جاری، تکمیل پروژه‌های عمرانی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است و از سوی دیگر، انتظار به‌حقِ مردم از مسئولین، پیش از آغاز پروژه‌های جدید، راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌هایی است که سال‌ها معطل مانده و به پایان نرسیده‌اند.
 
فرماندار اردکان به صحبت‌های اخیر خود در جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع توزیع اعتبارات اشاره و تصریح کرد: در آن جلسه عنوان شد که با توجه به محدودیت اعتبارات، تأمین اعتبار سایر پروژه‌ها از منابع ملی را پی‌گیری خواهیم کرد و لذا در راستای تحقق این وعده، دیدار با دکتر صالح صورت گرفت و لیستی از پروژه‌های نیمه‌تمام ارائه گردید.
 
حسین اسماعیلی با تقدیر از همراهی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با نظر مساعد دکتر صالح، در خصوص تأمین اعتبار ملی برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی درمانی، آموزشی، ورزشی و... شهرستان دستور مساعدت‌های لازم اخذ گردید.
 
فرماندار اردکان در پایان اظهار امیدواری کرد با پی‌گیری ویژه در خصوص جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌های مرتبط، خللی در روند اجرای پروژه‌ها پیش نیاید.