همزمان با هفته پژوهش برگزار شد؛

به گزارش اتاق خبر اردکان همزمان با افتتاح تنها مدرسه کاملاً هوشمند اردکان، اولین جشنواره غذای سالم و رونمایی از دو کتاب کودک با عنوان «باغ دعا» و «اعمال در مناسبت های ماه قمری» بمناسبت هفته پژوهش در مدرسه ابتدایی مادر اردکان برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور «احمدشیرزاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان، «محمدرضا تابش» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، «حسین اسماعیلی» فرماندار شهرستان، «بهروز شهابی زاد» شهردار اردکان، «محمد اشرفیان» رئیس آموزش و پرورش و رئیس و اعضای شورای شهر اردکان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد از کلاس های تمام هوشمند این مدرسه دخترانه نیز رونمایی شد و بصورت رسمی نخستین آموزشگاه کاملا هوشمند اردکان افتتاح گردید. 

 

در ادامه این مراسم ازخانم «فاطمه نوری» دانش آموز اردکانی که موفق به دستیابی رتبه دوم جشنواره خوارزمی در رشته ادبیات فارسی شده بود نیز تجلیل شد.

 

گفتنی است در این مراسم که جشنواره غذاهای محلی با عنوان «غذای سالم» نیز در آن برگزار شد، دانش آموزان دختر این آموزشگاه با پخت غذاهای محلی و غذاهای مرسوم دیگر شهرهای کشوردر این نمایشگاه با هم به رقابت پرداختند.