حضور مسئولین و پاسخگویی به سوالات مردم

تبیین فعالیت های بخشداری مرکزی شهرستان اردکان با حضور در جمع اهالی روستای ترک‌آباد

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان اردکان ناصرپایه‌دار بخشدارمرکزی به همراه دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ترک آباد با حضور در مسجدامام حسین(ع) به سوالات نمازگزاران و اهالی این روستا پاسخ دادند.

بخشدارمرکزی شهرستان اردکان در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی بخشداری گفت: با توجه به جمعیت روستای ترک‌آباد و مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف،بخشداری نیز سعی نموده است که در زمینه‌های گوناگون اقداماتی انجام بدهد که امروز نیز در راستای #شفافیت فرصتی ایجاد شد تا به تشریح این اقدامات بپردازم.

ناصرپایه‌دار بخشدارمرکزی در تشریح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته گفت: مهمترین اقدامات بخشداری در سال گذشته در روستای ترک آباد میتوان به این موارد اشاره کرد.

◽️در حوزه کشاورزی توصیه در خصوص کشت گل محمدی و حمایت‌های بخشداری برای فرهنگ‌سازی در این زمینه.
◽️پیگیری تبدیل ضایعات پسته به غذای دام با همکاری اهل فن و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای روستائیان.
◽️در حوزه اجتماعی و فرهنگی،پیگیری تشکیل کلاسهای آموزشی ، خانواده، کمک‌های اولیه و غیره در اولویت برنامه های بخشداری مرکزی بوده است که مورد استقبال خانواده‌ها و جوانان و نوجوان نیز قرار گرفت.

◽️در ادامه این جلسه نیز اعضای شورا و دهیار نیز با بیان میزان اعتبارات روستای ترک‌آباد در سال۱۴۰۲ و هزینه کرد آن گزارشی از فعالیت‌های خود به مردم روستا دادند.

◽️روستای ترک‌آباد پرجمعیت‌ترین روستای شهرستان اردکان است.