برنامه های هفته بسیج در اردکان تشریح شد؛
 
به گزارش اتاق خبر اردکان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد مختلف مردم و بویژه بسیجیان به بیان برنامه های این هفته پرداخت .
 
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام شهداء و همچنین آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) گفت : شعار محوری سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) « بسیج ، دست قدرت خدا » است .
 
وی افزود : ناحیه مقاومت بسیج اردکان در طول این هفته برنامه های متعددی را توسط رده های مقاومت اجرا خواهد کرد که مهمترین آنها دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و برگزاری مراسم روز شهرستان به مناسبت سالروز ورود حضرت امام رضا (علیه السلام) به بخش خرانق است .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت : در عرصه جهاد فرهنگی ، اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است که این برنامه در هفته بسیج نیز اجرا می شود مانند ؛ آگاه سازی و بصیرت افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم ، اجرای نشست های روشنگری و تبیین مسئله استکبار ستیزی و موضوع نفوذ در بین آحاد بسیجیان و سایر اقشار جامعه .
 
سرهنگ دهقانی افزود : ترویج ، تبلیغ و ترغیب مردم برای فراگیر شدن اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود .
 
وی با اشاره به اهمیت حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به تشریح برنامه های این عرصه پرداخت و گفت : اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در اواخر آذر ماه ، برگزاری یادواره های شهداء ، برگزاری برنامه ای با عنوان آبروی محله با هدف تجلیل از خانواده شهدای شاخص و مستند سازی آن در محله ، سرکشی از خانواده شهداء و ایثارگران ، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء از جمله این اقدامات خواهد بود .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان خاطرنشان کرد در عرصه فعالیت های تربیتی و آموزشی برای بسیجیان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است که می توان به اجرای طرح میقات صالحین ، تشکیل جلسات هیئت های منتظران موعود و تشکیل حلقات صالحین در سطح مربیان و سرگروه ها با مباحث روز و بویژه استکبار ستیزی اشاره کرد .
 
وی افزود : تاکنون در عرصه خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت اقدامات قابل تقدیری صورت گرفته است که در هفته بسیج نیز این خدمات شامل ؛ اعزام گروه جهادی یک روزه به روستاها ، اعزام اکیپ پزشکی با ویزیت و داروی رایگان جهت بیماران به مناطق محروم شهرستان توسط بهداری ناحیه وبسیج جامعه پزشکی ، ویزیت رایگان بسیجیان و ارئه خدمات توسط درمانگاه امام سجاد (ع) ناحیه درسالروز تشکیل بسیج ارائه خواهد شد .
 
سرهنگ علی دهقانی ضمن تأکید بر لزوم حفظ آمادگی رزمی و انسجام نیروهای بسیجی گفت : برنامه شکوه ایستادگی با حضور اقشار مختلف بسیج در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در این راستا اجرا می گردد .
 
وی افزود : همچنین در طول این هفته برنامه های متعدد ورزشی ، اردوئی و تورهای ایست و بازرسی در سطح شهرستان توسط رده های مختلف بسیج اجرا می شود .