فرماندار اردکان در همایش «روستا و امید»
فرماندار اردکان در همایش یک‌روزه «روستا و امید» گفت: سیاست دولت تدبیر و امید، تقویت شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادهای مردمی و تأثیرگذار است.
 
حسین اسماعیلی افزود: نگاه ما به شوراها به مثابه رقیب دستگاه‌های دولتی نیست و معتقدیم شوراهای اسلامی روستاها، نهادهایی مردمی و بازوهای اجرایی هستند که هم‌گام و همراه با دولت و در جهت منافع مردم قدم برمی‌دارند. 
 
فرماندار اردکان در ادامه به انتخابات هفتم اسفندماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: آن‌چه در رقابت‌های انتخاباتی حائز اهمیت است؛ رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تضعیف و تخریب کاندیداهاست.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان، با اشاره به تجربه‌های انتخاباتی سال‌های اخیر افزود: متأسفانه تجربه نشان داده که در کشور ما، بعضی کاندیداها به جای ارائه برنامه‌ها و بیان اهداف خود، به تخریب و تخطئه دیگران روی می‌آورند.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان با بیان این‌که دولت به‌عنوان مجری انتخابات باید فضا و شرایط مناسبی را برای رقابت سالم به‌وجود آورد؛ افزود: گسترش بداخلاقی در فضاهای مجازی، ظلم آشکار به نظام و مسئولین است. وی تصریح کرد: قانون در این خصوص بسیار شفاف و روشن است و با این موارد به شدت برخورد خواهد شد.
 
فرماندار اردکان ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو، صرفاً باید به برنامه‌های کاندیداها توجه کرد و در خصوص مسائلی چون بررسی صلاحیت‌ها، تنها مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط حق اظهارنظر دارند.
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند؛ شاهد تشکیل مجلسی قوی، تیزبین و مقتدر باشیم.
 
گفتنی است همایش یک‌روزه «روستا و امید» با هدف آموزش قوانین مالی و حقوقی به اعضای شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان اردکان، به همت فرمانداری اردکان و با مشارکت دفتر امور روستایی استانداری یزد برگزار شد.