به ریاست مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان یزد

اولین جلسه دوره ی آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات شعب اخذ رای در شهرستان یزد برگزار شد

"سیدهادی حدادیان" مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان یزد، از برگزاری دوره‌های آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، صبح امروز به ریاست "سیدهادی حدادیان" مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان یزد اولین جلسه دوره ی آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات شعب اخذ رای در شهرستان یزد در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

حدادیان با بیان اینکه این دوره‌ها در مدت دو روز و در قالب گروه‌های ۳۵ نفره در محل فرمانداری یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره‌ها، به کاربران نحوه کار با تجهیزات رایانه‌ای، نرم‌افزار اخذ رای و همچنین وظایف و مسئولیت‌های آنها در روز برگزاری انتخابات آموزش داده می‌شود. 

وی با اشاره به اهمیت نقش کاربران فناوری اطلاعات در برگزاری هر چه بهتر انتخابات، خاطرنشان کرد: این افراد باید با دقت و ظرافت کامل، وظایف خود را انجام دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بدون مشکل باشیم. 

حدادیان در ادامه تصریح کرد: فرایند انتخابات با کارت ملی جدید و شناسنامه‌های قدیم و جدید برگزار می‌شود. با این حال، از رای‌دهندگان خواست برای سهولت در رأی‌دهی و افزایش سرعت کار کاربران، از کارت ملی جدید استفاده کنند.

حدادیان در پایان، از همکاری و تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این دوره‌های آموزشی قدردانی کرد./انتهای خبر